•  Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
     ul. ks. Piotra Skargi 7/1, 37-700 Przemyśl, tel. (+48 16) 633 63 88, fax. (+48 16) 633 63 88, e-mail: info@parr.pl

„Podatki 2019 - VAT, CIT i PIT po rewolucyjnych zmianach” - 14.12.2018 r.

„Podatki 2019 - VAT, CIT i PIT po rewolucyjnych zmianach” - 14.12.2018 r.

Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza na szkolenie pn:


„Podatki 2019 - VAT, CIT i PIT po rewolucyjnych zmianach”

Termin szkolenia:    14.12.2018 r., godzina 10.00
Czas trwania:         7 godzin dydaktycznych
Wykładowca:         Elżbieta Słota-Szumiec, Waldemar Filipek

Dla kogo: Szkolenie skierowane do osób pracujących w działach finansowych i księgowych, właścicieli i pracowników biur rachunkowych oraz osób zainteresowanych problematyką zmian w podatkach.   

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom wiedzy na temat uchwalonych jak i planowanych zmian w prawie podatkowym wchodzących w życie w 2018/2019 roku. Program szkolenia obejmuje zmiany dotyczące najczęstszych obszarów podatkowych firmy, tj. podatków dochodowych (PIT i CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT).

Korzyści:
•    nabycie wiedzy o nowych przepisach podatkowych
•    przyjrzenie się kierunkom zmian w organizacji systemu podatkowego w Polsce
•    poznanie nowych pojęć i definicji
•    zrozumienie skutków wprowadzonych zmian
•    skonfrontowanie wprowadzonych zmian w oparciu o praktykę życia gospodarczego

Koszt uczestnictwa (cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, przerwę kawową, obiad):
a)    Dla jednej osoby – 300,00 zł netto
b)    Dla dwóch i więcej osób – możliwość indywidualnej negocjacji ceny

Program szkolenia (najważniejsze zagadnienia):

I. VAT
1.    Podzielona płatność (split payment) – pierwsze doświadczenia i dalsze zmiany
2.    Należyta staranność przy nabyciu towarów i usług
3.    Kasy fiskalne online 2019-2023
4.    Nowe obowiązki dotyczące treści paragonów fiskalnych
5.    Stawki VAT 2019
6.    Pierwsze zasiedlenie budynków i budowli
7.    Zasady uzyskania zwrotu nadpłaconego podatku VAT
8.    Zmiany w rozliczaniu VAT od importu towarów
9.    Możliwość wystawiania elektronicznych faktur RR
10.    Zmiany w VAT MOSS od 1 stycznia 2019 r.
11.    Konstytucja dla biznesu a VAT - możliwość prowadzenia tzw. działalności nierejestrowanej a obowiązek rejestracji na VAT
12.    Nowe przepisy dotyczące wydania bonów, voucherów i kart podarunkowych
13.    Inne zmiany VAT 2019 – projektowane na bieżąco

II. CIT i PIT

1.    Podsumowanie zmian 2018 – trendy organów podatkowych i pierwsze doświadczenia
2.    Nowa definicja małego podatnika 2019
3.    Obniżenie stawek CIT 2019
4.    Nowy podatek od budynków! 2019
5.    60 planowanych zmian dla MSP – m.in. sukcesja i nowe KUP 2019
6.    Nowa formuła rozliczeń PIT dla przedsiębiorców i osób nieprowadzących DG w latach 2019-2020
7.    Zmiany dotyczące firmowych samochodów 2019
8.    Zadłużenie w kosztach uzyskania przychodów 2019
9.    Zwolnienie z podatku po śmierci przedsiębiorcy 2019
10.    Zmiany dla spadkobierców 2019
11.    Nowa ulga mieszkaniowa po zbyciu nieruchomości 2019
12.    Inne projektowane na bieżąco zmiany w podatkach dochodowych

III. Inne zmiany

1.    Nowa struktura JPK_VAT i JPK_FA
2.    Centralny Rejestr Faktur i Centralny Rejestr Paragonów
3.    Ułatwienia w rozliczeniach PCC
4.    Nowa Ordynacja podatkowa

IV. Panel dyskusyjny.

Szczegółowy program szkolenia oraz zasady uczestnictwa w szkoleniu opisane w formularzach zgłoszeniowych są dostępne na stronie:
http://parr.pl/szkolenia/5/najblizsze-szkolenia
________________________________________

Osoby prowadzące:

Elżbieta Słota-Szumiec – doradca podatkowy, nr wpisu MF 08467, członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych, prowadząca działalność gospodarczą najpierw jako wspólnik spółki cywilnej przez 24 lata wraz z ojcem. Od 2,5 roku jako prezes Spółki Doradztwa podatkowego Polonia Holding Sp. z o.o. Specjalista w zakresie kontroli podatkowych , reprezentująca przedsiębiorców przed US, UKS, na terenie R.P. od Szczecina poczynając, przez Warszawę przechodząc, a na Kolbuszowej kończąc. Współautor artykułów z zakresu problematyki podatkowej do miesięcznika “JURA” wydawanego przez Jurajską Izbę Gospodarczą.

Waldemar Filipek – doradca podatkowy (wpis na listę Ministra Finansów nr 12757), członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych, prawnik, ekonomista, specjalista ds. rachunkowości, nauczyciel, współautor kilku publikacji o tematyce podatkowej. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w kilku spółkach jako księgowy, analityk finansowy, audytor, prawnik, doradca podatkowy oraz jako osoba nadzorująca. Wszechstronne wykształcenie oraz zdobyte doświadczenie sprawiają, że na przedsiębiorstwo potrafi patrzeć kompleksowo oraz wielowymiarowo, co ułatwia mu jego analizę oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań prawno-podatkowo-rachunkowych.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!


Dodatkowe informacje:
tel. (16) 633 63 88 wew.2
Agnieszka Muzyczka
e-mail: agnieszkamuzyczka@parr.pl

 

Polecane

Newsletter

Zapisz się