•  Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
     ul. ks. Piotra Skargi 7/1, 37-700 Przemyśl, tel. (+48 16) 633 63 88, fax. (+48 16) 633 63 88, e-mail: info@parr.pl

"Zarządzanie czasem i energią" - 28.02.2019 r.

"Zarządzanie czasem i energią" - 28.02.2019 r.

Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza na szkolenie:

"Zarządzanie czasem i energią"

Termin szkolenia:    28.02.2019 r.,  godzina 09.00

Czas trwania:         7 godzin dydaktycznych

Wykładowca:         Dr Tomasz Hermaniuk

Dla kogo: skierowane do pracowników firm, kadry kierowniczej oraz osób indywidualnych, które chciałyby połączyć życie zawodowe z prywatnym, co jest niemożliwe bez skutecznego zarządzania własnym czasem i energią.  W czasie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę jak wyznaczać sobie priorytety, motywować się do pracy, czy gospodarować własną energią.

Koszt uczestnictwa
(cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa, przerwę kawową, obiad):
a)    Dla jednej osoby – 300,00 zł netto
b)    Dla dwóch i więcej osób – możliwość indywidualnej negocjacji ceny

Cele szkolenia:
- zapoznanie uczestników z narzędziami i technikami skutecznego planowania,
- nabycie umiejętności ustalania priorytetów i efektywniejszego działania,
- nabycie umiejętności prawidłowego wykorzystania własnej energii w czasie,
- praktyczne przećwiczenie nabytych umiejętności.

Korzyści:
•    przyjrzysz się swoim zasobom i deficytom w obszarze zarządzania czasem i energią,
•    poznasz najskuteczniejsze, techniki zarządzania strumieniem zadań,
•    poznasz praktyczne sposoby radzenia  sobie z odwlekaniem, rozpraszaniem i brakiem samodyscypliny,
•    uzyskasz pewność co do swoich priorytetów i ustalisz cele metodą SMARTER+,
•    ograniczysz stres i negatywne emocje,
•    rozpoznasz swoje główne blokady w obszarze efektywności,
•    poznasz najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie ze złodziejami czasu,
•    nauczysz się rozumieć przyczyny prokrastynacji i poznasz skuteczne sposoby na ich pokonanie,
•    zwiększysz własną efektywność w oparciu o uznane metody,
•    zaprojektujesz indywidualny system zarządzania czasem.

Program szkolenia (najważniejsze zagadnienia):

1.    Osobisty bilans czasu
•    analiza wykorzystania czasu
•    sporządzanie własnego „budżetu” czasu
•    identyfikowanie „złodziei” czasu
•    najczęściej popełniane błędy przy organizacji czasu
•    sposoby kontrolowania własnego otoczenia
•    strategie eliminowania zakłóceń w pracy

2.    Własne predyspozycje i preferencje związane z efektywnością
•    identyfikacja własnych silnych i słabych stron w kontekście wykorzystania czasu
•    sytuacje i okresy zwiększonej skuteczności działania
•    dopasowanie harmonogramu działań do predyspozycji
•    optymalne wykorzystanie własnej energii w planowaniu aktywności

3.    Proces wytyczania celów i priorytetów
•    własne wartości jako punkt wyjścia w definiowaniu celów
•    ekologia celu – zgodność w własnymi wartościami
•    definiowanie celów – warunki poprawnego sformułowania celu
•    kontrola i weryfikacja celów
•    wyznaczanie celów krótkoterminowych i perspektywicznych
•    efektywne planowanie działań

4.    Zarządzanie priorytetami
•    Metoda GPA
•    analiza ABC
•    praktyczne wykorzystanie reguły Pareto 80/20
•    macierz Eisenhowera

5.    Efektywne zarządzanie swoją pracą w planowaniu przebiegu dnia
•    planowanie codziennych czynności
•    planowanie efektywnych bloków pracy
•    plan działania
•    tabela spędzonego czasu
•    praca z grafikiem dnia
•    przepływ informacji
•    asertywność jako warunek efektywnej organizacji czasu

6.    Przeszkody w zarządzaniu sobą w czasie
•    jak realistycznie budować swój plan czasowy?
•    wypracowanie efektywnych strategii przeciwdziałania zakłóceniom 
•    kontrola i wpływ jako czynniki niwelujące powstawanie barier czasowych
•    strategie odkładania spraw na później
•    stres a organizacja pracy

7.    Panel dyskusyjny. Pytania i odpowiedzi.
_______________________________________
Osoba prowadząca: Dr Tomasz Hermaniuk - jest doświadczonym i cenionym trenerem biznesu, specjalistą w dziedzinie sprzedaży, negocjacji handlowych, wystąpień publicznych oraz szeroko rozumianych umiejętności miękkich. Ma na koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń, m.in. dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Poza prowadzeniem  firmy szkoleniowo-konsultingowej NEXTEP, jest także właścicielem firmy Transsport.pl, zajmującej się sprzedażą bagażników samochodowych i artykułów związanych z aktywnym trybem życia. To nie wszystko, po obronie doktoratu z ekonomii pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Uniwersytetu Rzeszowskiego. Jest również Opiekunem Studenckiego Forum Business Centre Club, Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciół Wydziału Ekonomii UR – Mercatus, a także Kierownikiem Centrum Marketingu Produktów Spożywczych. Występuje jako ekspert w krajowych i międzynarodowych projektach biznesowych. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą. Jego pasją są podróże, fotografia oraz sport.


WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!!!!

Więcej informacji:
Agnieszka Muzyczka
Tel. 697 053 169
Tel. (16) 633 63 88 wew. 2

 0

Polecane

Newsletter

Zapisz się