Uprzejmie informujemy, iż w dniu 23.11.2018 r. Zamawiający dokonał zmiany w Zapytaniu ofertowym z dnia 22.11.2018 r. na wynajem sal (pomieszczeń) na spotkania konsultacyjne z przedsiębiorcami i ich pracownikami w trzech miejscowościach subregionu przemyskiego, tj. w: Jarosławiu, Lubaczowie i Przeworsku.
Zmiana dotyczyła
sposobu składania ofert. Zmawiający dopuścił możliwość składania ofert
drogą elektroniczną (skan podpisanej oferty wraz z załącznikami wysłany
na adres e-mail) oraz doprecyzował zasady składania ofertą tą drogą. W
związku z powyższą zmianą, w zapytaniu ofertowym uległy zmianie zapisy
pkt XI i XII. Z uwagi na fakt, iż zmiana powyższa dotyczy jedynie
sposobu składania ofert, termin składania ofert pozostał bez zmian.
Treść zmienionego zapytania ofertowego można pobrać
tutaj