Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza do udziału w szkoleniu:
Motywowanie pracowników i wsparcie w realizacji celów
- szkolenie on-line dla kierowników i menedżerów
Termin szkolenia: 13.05.2021 r., godzina 09.00
Miejsce szkolenia: Szkolenie on-line
Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych + 3 przerwy
Wykładowca: Tomasz Hermaniuk
Koszt uczestnictwa: 200,00 zł netto + 23% VAT (cena obejmuje dostęp do platformy internetowej)
Dla kogo:
Program szkolenia skierowany jest do menedżerów, kierowników, liderów zespołów, a także wszystkich tych, którzy odpowiedzialni są za efektywne budowanie, motywowanie i zarządzanie zespołami pracowniczymi.
Cel szkolenia:Celem szkolenia z motywowania pracowników jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie sposobów motywowania pracowników oraz przekazanie skutecznych metod i technik, którymi można posłużyć się w procesie motywowania podwładnych.
Korzyści:
• zrozumienie sensu i istoty motywacji wewnętrznej i zewnętrznej pracowników,
• poznanie zaawansowanych i rozbudowanych strategii motywacji,
• zyskanie informacji na temat metod i technik motywowania jednostek i zespołu,
• zdobycie kompetencji do udzielania poprawnej i skutecznej informacji zwrotnej.
Program szkolenia:
Moduł I. Kompetencje menedżerskie
1. Rola kierownika zespołu - odpowiedzialność za zadania, zespół, rozwój ludzi
2. Cechy osobowości i umiejętności szefa
3. Skuteczne przywództwo w organizacji
4. Autorytet jako podstawa sprawnego zarządzania
5. Podstawowe czynniki budujące autorytet
6. Budowanie relacji z podwładnymi
7. Techniki wywierania wpływu w procesie zarządzania
Moduł II. Zarządzanie zespołem i realizacja zadań
1. Style zarządzania i ich wykorzystanie w praktycznych sytuacjach menedżerskich
2. „Wady i zalety” wynikające z różnych stylów zarządzania
3. Dobór stylu do zadania, grupy i sytuacji
4. Określenie własnego, preferowanego stylu zarządzania
5. Delegowanie zadań - informowanie, wydawanie poleceń, delegowanie uprawnień
Moduł III. Wsparcie i motywowanie pracowników
1. Psychologiczne aspekty motywowania
2. Znaczenie i funkcja motywowania pozafinansowego
3. Skuteczne sposoby okazywania uznania i aprobaty
4. Zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych – krytyka i pochwała
5. Coaching w pracy menedżera
6. Zasady prowadzenia rozmów coachingowych
Moduł IV. Narzędzia zespołowego rozwiązywania problemów i generowania pomysłów
1. Metoda burzy mózgów
2. Metoda kruszenia obiektu
3. Metoda Walta Disney’a
4. Metoda sześciu kapeluszy
Szkolenie on-line - podstawowe informacje:1.
Zajęcia będą prowadzone on-line, za pomocą specjalnej platformy
internetowej, umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a
uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy w formie
chatu.
2. Do obsługi portalu polecamy przeglądarkę internetową Google Chrome, Mozilla.
3.
Uczestnicy przed szkoleniem otrzymają na wskazane w formularzu
zgłoszeniowym adresy e-mail zaproszenia wraz z linkami do wirtualnego
pokoju, w którym będą mogli wziąć udział w szkoleniu oraz materiały w
formacie PDF - prosimy o podawanie własnych adresów e-mail i numerów
telefonu na wypadek problemów technicznych.
4. Platforma
szkoleniowa na której odbywają się zajęcia jest dostępna przez
przeglądarkę internetową w dowolnym komputerze lub przez aplikację w
smartfonie.
5. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma zaświadczenie o
ukończeniu szkolenia w formacie PDF na podany w zgłoszeniu adres
e-mail.
6. PARR S.A. oraz prowadzący szkolenie nie wyrażają zgody
na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub
nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść
szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Osoba prowadząca:TOMASZ HERMANIUK – trener biznesu, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej NEXTEP. Jest doświadczonym i cenionym trenerem biznesu, specjalistą w dziedzinie zarządzania i budowania zespołów, sprzedaży, negocjacji handlowych, wystąpień publicznych oraz szeroko rozumianych umiejętności miękkich. Ma na koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń dla korporacji, firm, organizacji, jednostek samorządu terytorialnego, administracji. Aktywnie działa w podkarpackim środowisku startupowym, wspierając młode firmy w zakresie planowania i budowania strategii marketingowych.
Na co dzień pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości w Instytucie Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego, jest Opiekunem Studenckiego Forum Business Centre Club, Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciół Wydziału Ekonomii UR – Mercatus, a także Kierownikiem Centrum Marketingu Produktów Spożywczych.
Występuje jako ekspert w krajowych i międzynarodowych projektach biznesowych. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą..
Dodatkowe informacje:Organizator
zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku, gdy ilość
uczestników szkolenia będzie mniejsza niż 10 osób.
Kontakt:
Agnieszka Muzyczka, tel. 881 363 197, e-mail: agnieszkamuzyczka@parr.pl
Robert Sudoł, tel. 578 363 196, e-mail: robertsudol@parr.pl
ZAPRASZAMY !!!