Rejestr umów od 2022 r. - aktualny stan prawny, nowe obowiązki Zamawiającego - szkolenie On-line - 23.02.2022 r.
Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
zaprasza do udziału w szkoleniu pt.:
„Rejestr umów od 2022 r. - aktualny stan prawny, nowe obowiązki
Zamawiającego - szkolenie On-line
Termin szkolenia: 23.02.2022 r., godzina 09.00 – 13.00
Miejsce szkolenia: Szkolenie On-line
Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych + 3 przerwy
Wykładowca: Grzegorz Czaban
Koszt uczestnictwa: 350,00 zł netto + 23% VAT (cena obejmuje dostęp do platformy internetowej)
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla praktyków zamówień publicznych, zarówno początkujących, jak i zaawansowanych.
Cel i korzyści szkolenia:
Celem
szkolenia jest szeroka prezentacja zagadnień dotyczących wprowadzania
zawieranych umów do rejestru umów jako nowego obowiązku jst, jak również
omówienie pułapek w zakresie wprowadzania umów do rejestru oraz
wadliwych rozwiązań stosowanych przez jednostki, których konsekwencją
może być brak ujęcia pewnych umów w rejestrze. Korzyścią będzie
wyjaśnienie na bieżąco problemów dotyczących tematyki szkolenia oraz
możliwość konsultacji w trakcie szkolenia.
Program szkolenia:
1. REJESTR UMÓW ZAWIERANYCH PRZEZ JEDNOSTKI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH
a) Co to jest rejestr umów?
b) Od kiedy należy go prowadzić?
c) O jakich umowach zamieszcza się informacje w rejestrze umów?
d) wymagana zawartość rejestru umów
e) Od jakiego progu kwotowego należy prowadzić rejestr umów?
f) Jakich informacji nie zamieszcza się w rejestrze?
g) Kto odpowiada za zamieszczanie danych w rejestrze umów?
h) W jakim terminie zamieszcza się informacje w rejestrze umów?
i) Kto ma dostęp do informacji zamieszczonych w rejestrze umów?
j) Jakie sankcje grożą za niezamieszczenie informacji w rejestrze umów albo podanie w nim danym nieprawdziwych?
2. SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
Osoba prowadząca:
Grzegorz
Czaban – ekspert Prawa zamówień publicznych, absolwent Uniwersytetu
Warszawskiego; od 1995 r. wykłada zamówienia publiczne; do 2007 r.
atestator z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, do 1997 r. trener
z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, praktyk, w latach
1996-2001 stały współpracownik tygodnika Rynek Zamówień Publicznych,
potem miesięcznika Inwestycje Komunalne; znawca amerykańskiego systemu
zamówień publicznych; absolwent specjalistycznych studiów z zakresu
zamówień publicznych odbytych w ramach programu „Polish Public
Administrators Municipal Training Program” na Uniwersytecie Wisconsin –
Milwaukee i Milwaukee County Procurement Division, U.S.A., autor
licznych publikacji oraz programów szkoleniowych z zakresu zamówień
publicznych (m.in. Tryb podstawowy w nowej ustawie Pzp, Praktyczny
przewodnik po trybach udzielenia zamówień publicznych.
Kontakt:
Agnieszka Muzyczka, tel. 881 363 197, e-mail: agnieszkamuzyczka@parr.pl
Robert Sudoł, tel. 578 363 196, e-mail: robertsudol@parr.pl
ZAPRASZAMY !!!